zondag 9 januari 2011

Zeeer mooie stacaravan op camping belgie

Zeeer mooie stacaravan op camping belgie  te koop zeer mooie geheel complete stacaravan op camping goolderheide in bochelt is een 4 sterren camping; met heel veel accomedatie mooi zwembad,ligweide,tennisbanen,speeltuinen,grote mooie kantine echt een famiie camping ik heb er een stawagen staan van 9 meter lang ongeveer er zit alles in van pannen tot beddengoed& mmooi laminaat op de grond  1 2 persoonsbed en 1 stapelbed er zit een hele mooie voortent aan helemaal ingericht met keuken eethoek gordijnen tv aansluiting enz in het schuurtje zit een wc grote amerikaanse ijskast; een mooie douche stoomcabine; warm water aansluiting partytent,nieuwe barbeque we verkopen de wagen omdat we veel in het buitenland zijn en dus niet meer veel op de camping zijn er zit nu nog staangeld op tot 31 maart het standgeld is ong 1400,00 pj en dan nog het verbruik van stroom en water ik vraag voor de hele staanplaats met alles erop en eraan 3000,00 en dat is echt een koopje na 31 maart moet ik staangeld betalen en dan vrag ik dus het standgeld erbij voor vragen kunt u altyd bellen of mail bezichtigingen kan natuurlijk altyd vrijblijvend
meer info


1 opmerking:

Unknown zei

Een eigen stacaravan is zeer prettig, kan ik iedereen aanraden.